De eerste keer speeddates bij HMIA leverde 136 matches op!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Het allereerste speeddate-evenement van Heroes Made in Asia, een viering van de Aziatische popcultuur, bleek een succes. Dit speciale evenement was bedoeld om mensen die van Aziatisch entertainment houden bij elkaar te brengen en contacten te leggen.

De eerste editie van het speeddate-evenement bij Heroes Made in Asia bracht fans van de Aziatische popcultuur op een leuke en boeiende manier samen. Het speeddate-evenement bood fans van de Aziatische popcultuur de gelegenheid elkaar te ontmoeten en contacten te leggen. Fans van anime, manga, K-pop, J-pop en ander Aziatisch entertainment kwamen samen om hun liefde voor deze vormen van entertainment te delen. Het evenement was bedoeld om gelijkgestemden samen te brengen en nieuwe contacten te leggen.

Tijdens het evenement voerden de deelnemers een reeks korte gesprekken met verschillende mensen. Elk gesprek duurde slechts een paar minuten voordat ze naar de volgende persoon gingen. De deelnemers kregen de kans om elkaar beter te leren kennen en raakvlakken te vinden. Aan het eind van het evenement konden mensen hun interesse in potentiële matches kenbaar maken en werden matches gemaakt op basis van wederzijdse interesse. Het evenement leverde maar liefst 136 matches op. Aangezien Heroes Made in Asia blijft groeien, zal het speeddate-evenement ongetwijfeld een onderdeel blijven van de conventie, waarbij fans de kans krijgen elkaar te ontmoeten en nieuwe relaties aan te knopen.

Ontdek meer

Bezoek deze exposanten | Exposanten Highlight

Op de Asian Market vind je ook deze editie weer een breed scala aan verschillende exposanten! We hebben er weer een paar uitgekozen om in de spotlight te zetten. Wie staan er op jouw boodschappenlijstje?

Scroll naar top