Veelgestelde vragen- Exposanten
Algemeen
Wat moet ik doen als ik een vraag heb?
- Kijk even of je vraag op deze FAQ pagina staat, misschien vind je hier direct een antwoord! Zit je vraag er niet bij? Mail dan naar info-made-in-asia@easyfairs.com
Ik heb iemand gemaild met een vraag maar ik heb nog geen antwoord ontvangen.
- Kijk even op deze FAQ pagina, misschien staat jouw vraag er wel bij.
- Als je vraag er niet bij staat, weet dan dat het kan het zijn dat we het erg druk hebben en zodra we in de gelegenheid zijn zo snel mogelijk proberen te reageren.
- Duurt het je te lang of is het dringend? Mail naar info-made-in-asia@easyfairs.com en zet in je onderwerp dat het dringend is als dat het geval is.
Algemene deelname
Hoe kan ik deelnemen aan Heroes Made in Asia?
- Via deze link kom je terecht bij het contactformulier (https://www.made-in-asia.nl/nl/info/zakelijk-contact/). Vul hier alle informatie in en dan komen we zo snel mogelijk bij je terug.
Kan ik alvast deelnemen voor een latere editie?
- Dit is helaas niet mogelijk. Nadat een beurs heeft plaatsgevonden gaan we pas bezig met de invulling van de editie daarna.
Ik sta op de wachtlijst, wat nu?
- Als het goed is heb je je stand voorkeur doorgegeven en sta je op de wachtlijst. Zodra er een stand beschikbaar is zullen wij door middel van datum contact opnemen met de eerstvolgende op de lijst. Het kan lang duren dat je door ons wordt gecontacteerd, maar wij zullen vanzelf contact opnemen zodra er een plekje vrij komt. Het kan dus zo zijn dat je nooit wordt gecontacteerd omdat er geen plek vrij is gekomen.
Hoe ziet mijn stand er ongeveer uit?
- Dit ligt eraan welke stand je hebt. Voor een goed beeld over hoe jouw stand er uit ziet kun je kijken naar de specificaties in My Easyfairs of even contact opnemen met je contactpersoon.
Hoe groot zijn de tafels?
- De tafels zijn 180 cm lang, 80 cm breed en 80 cm hoog.
Ik heb een vraag over mijn factuur of een aanpassing voor mijn factuur, wat nu?
- Voor alle vragen die gaan over je factuur, kun je terecht bij debiteuren@easyfairs.com
Is het mogelijk om eten of drinken te verkopen op mijn stand?
- Ja dit is toegestaan. Geef dit wel even aan bij je contactpersoon zodat we hiervan op de hoogte zijn en het afdracht percentage samen met jou kunnen bespreken.
Ik wil mijn stand annuleren, wat nu?
- Na je boeking heb je 7 dagen bedenktijd, daarna gelden de algemene voorwaarden (https://easyfairsassets.com/sites/112/2020/08/Algemene_Voorwaarden_Easyfairs_Nederland_BV_NL_1.pdf).
Artist Alley deelname
Is het mogelijk om mijn stand met iemand te delen?
- Ja dat is mogelijk. Het is dan wel je eigen verantwoordelijkheid om dit door te geven aan je contactpersoon en de stand naam aan te passen in My Easyfairs, onderling de betaling te regelen en de mails naar elkaar door te sturen.
Hoe ziet mijn stand er ongeveer uit?
- Je krijgt een marktkraam met verlichting een helft van deze tafel en twee stoelen. Hier is een voorbeeld van je stand te zien, de helft van deze stand is 5 m2.
Wat zit er allemaal bij mijn deelname?
- Als je een stand van 5 m2 hebt, dan zit daar standaard een tafel, twee stoelen en twee exposantenbandjes bij.
Voorbereidingen
De webshop is gesloten maar ik wil toch nog iets bestellen, kan dit?
- Als de deadline is verstreken dan kun je niks meer bestellen. Wel is er de mogelijkheid om tijdens de opbouw extra meubilair te bestellen maar die voorraad is beperkt en je hebt dus geen zekerheid. Sommige dingen zoals elektra kunnen niet meer tijdens de opbouw worden bijbesteld en moet echt van te voren besteld worden.
Wat kan ik doen om meer zichtbaarheid te creëren voor mijn stand?
- Denk bijvoorbeeld aan een deelname voor een Giveaway op onze socials, een item sponsoren voor de VIP tas of een nieuwsbericht op onze website. Vraag ons naar de mogelijkheden via info-made-in-asia@easyfairs.com
Hoe kan ik zien wat er bij mijn deelname zit?
- Dit kun je zien bij My Easyfairs (https://my.easyfairs.com/#/login). Hier kun je ook je eventuele bijbestellingen terug vinden.
Opbouwen
Hoe kan ik meer informatie krijgen over de opbouw?
- Deze informatie krijg je een paar weken voor de beurs. Zodra dit bekend is komt dit ook op My Easyfairs te staan.
Mag ik iets op de wanden plakken of hangen?
- Dit mag, mits er geen plakresten van tape of beschadigingen aan de stand wand komen. Eventuele beschadigingen worden in rekening gebracht.
Welke kleur hebben de stands als ik een achterwand heb?
- De stand wanden zijn allemaal wit. Mocht je geïnteresseerd zijn in bedrukte standbouwplaten of een banner, dan kun je contact opnemen met info-made-in-asia@easyfairs.com
Waar kan ik de exposantenbandjes ophalen?
- De exposantenbandjes kunnen opgehaald worden bij de exposantenbalie tijdens de opbouw. Je hebt deze exposantenbandjes nodig om binnen te komen via de exposanteningang op de beursdagen.
Kan ik de factuur tijdens de beurs betalen?
- Dit is helaas niet mogelijk. Om deel te nemen moet de factuur van te voren zijn betaald.
Hoe weet ik waar mijn stand is?
- Zodra de plattegrond definitief is gaan we deze met je delen zodat je kan zien waar je stand is, deze kun je dan ook terugvinden in My Easyfairs. Tijdens de opbouw wordt er op de stands aangegeven welke stand nummer het is met de bedrijfsnaam van de exposant.
Mijn Easyfairs
Hoe kan ik inloggen op My Easyfairs?
- Je kan inloggen op My Easyfairs via deze link. (https://my.easyfairs.com/#/login). Heb je problemen met inloggen op My Easyfairs? Neem dan contact op met exhibitoractivation@easyfairs.comHoe kan ik inloggen op My Easyfairs?
Waar is My Easyfairs voor bedoeld?
- Op My Easyfairs kun je praktische informatie vinden van de beurs en het exposanten handboek met alle informatie die je nodig hebt voorafgaand aan het event (zodra deze beschikbaar is). Ook heb je via My Easyfairs toegang tot de HMIA webshop waar je bestellingen kan doen voor je stand, denk bijvoorbeeld aan elektriciteit, extra tafels/stoelen of een lunchpakket voor tijdens de beurs.
Hoe kan ik extra’s bestellen (meubels, exposanten ticket, elektra)?
- Dit kan via de webshop in My Easyfairs, hier kun je komen via onderstaande link:
https://my.easyfairs.com/#/login
- Dit kan via de webshop in My Easyfairs, hier kun je komen via onderstaande link:
EasyGo
Wat is EasyGo Heroes?
- In het EasyGo pakket zitten de administratiekosten en je online marketing pakket. Dit houdt in dat je een mini website krijgt op onze HMIA website. Hier kun je je logo, bedrijfsnaam, je stand nummer vinden en additionele informatie uploaden. Zo kunnen onze bezoekers voor, tijdens en na het event zien wat je te bieden hebt. Ze kunnen zo ook op een makkelijke manier contact met jou opnemen.
Hoe kan ik gebruik maken van het EasyGo pakket?
- Dit kan via MyEasyfairs (https://my.easyfairs.com/#/login). De informatie die je hier invult komt automatisch op onze website terecht. Het EasyGo pakket zit standaard bij elke stand deelname.